.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد از نحوه توزیع سبد کالا

 شمال نیوز: سخنگوی فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در واکنش به حذف برخی کارگران از دریافت سبد کالا گفت: فراکسیون کارگری مجلس اعتراض خود را به صورت مکتوب به نهاد ریاست جمهوری ابلاغ کرده‌ است.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خانه ملت درباره واگذاری سبدهای کالایی در بهمن و اسفند امسال به برخی گروه های اجتماعی از جمله کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی توضیح داد: طی واگذاری این سبدهای کالایی با تعجب کامل شاهد حذف تعداد زیادی از کارگران بودیم که به‌دلیل این حذف ناگهانی، فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی اعتراض خود را به صورت مکتوب به نهاد ریاست جمهوری ابلاغ کرد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دیروز هم علیرضا محجوب رئیس فراکسیون کارگری مجلس اعتراض فراکسیون مذکور را نسبت به اتفاق اخیر در قالب تذکر شفاهی اعلام کرد.

وی افزود: سبد کالا تنها به کارگران شناسنامه‌دار تعلق پیدا می‌کند در صورتی که بسیاری از کارگران ما در شهرستان‌ها و روستاها به صورت آزاد مشغول فعالیت‌اند و شناسنامه خاصی هم ندارند و اغلب از وضعیت مالی به مراتب بدتری نسبت به کارگران شناسنامه‌دار برخوردارند.

این نماینده مردم در مجلس نهم به خانه ملت گفت: منبع پرداخت سبد کالا درآمد ملی است و باید به اقشار آسیب‌پذیر جامعه تعلق پیدا کند، کارگران بدون شناسنامه هم در دسته همین قشر قرار می‌گیرند و تحت پوشش هیچ سازمانی مانند کمیته امداد و یا بهزیستی نیستند.

سخنگوی فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی یاداور شد: این اقدام دولت نوعی اختلاف بین یک طبقه جامعه ایجاد کرده که همین موضوع موجبات نارضایتی طبقه کارگری جامعه را فراهم می‌کند./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 بهمن 1392
كاملاً بي عدالتي است در اداره ي كه كارمند 2ميليون تومان حقوق ميگيره همسرش هم كارمند است بايد به ايشان تعلق بگيره ولي كارگر قراردادي كه 480 هزارتومان حقوق ميگيره تعلق نگيره . كي اينها را شناسايي كرده است .
محمد 13 بهمن 1392
دقيقا درسته .چون كساني كه كارگرند ولي از هيچگونه بيمه اي برخوردارنيستند از دريافت سبد كالا محروم شدند. واين اصلا درست و عادلانه نيست. براي اين بي برنامه گي بايد متاسف بود.
نا شناس 13 بهمن 1392
سلام من نیروی قراردادی یک اداره هستم که با برنامه ریزی های صورت گرفته ازگرفتن سبد کالا حذف شده ام ولی اینکه مدیر اداره و همکاران رسمی که خود و همسرشان هم کارمند رسمی هستند سبد کالا دریافت می کنند واقعا جریان از چه قرار می باشد خواهشا توضیح دهید نه عدالت اینچنینی خودرا توجیح کنید.
ايرج 13 بهمن 1392
خداوكيلي آدم ميشناسم كارمند بانك و سه تا خونه و دوتا ماشين داره و وضعشون خوبه وسبد كالا بهشون تعلق گرفته اما يه بنده خدايي كه توي گرما و سرما كنار خيابون بساط پهن ميكنه و دستفروشي ميكنه و توي يك خونه 45 متري داره صورت خودشو با سيلي سرخ نگه ميداره به همچين آدمي سبد كالا تعلق نگرفته!!!!!!!!
خدايا كجايي؟!!!!
کارگر 13 بهمن 1392
همیشه کارگر بدبخت بود در این دولت بدبخت تر
بدبخت 13 بهمن 1392
پس این نمایندگان چکار می کنن برای رای گرفتن به کارگر سلام می کنن بعداز رای اوردن به کارگر نگاه نمی کنن
abbas 13 بهمن 1392
سلام:خدا پدر مادر احمدی نژاد را بیامورزد که حداقل کاری کرده که به همه مردم کمک ناچیزی می شد آقایان دولت تدبیر و امید،تذبیر به خرج دادند و درست در بهمن آن هم جشن انقلاب ما صفهای طولانی تشکیل دادند و تا برای رسانه های غربی سوژه داده باشندو تدبیر دیگه به خرج دادند به کارمندانی که بیمه تامین اجتماعی هستند مشمول دریافت یارانه نمی باشند در صورتی خدمات درمانی ها تعلق می گیرد فردی که مستاجر هست نه ملکی نه درامدی به غیر از حقوق کامندی با همسر و فرزند سبد کالا تعلق نگیرد و شخصی می شناسم داری ملک و املاک و درامد بالا مشمول هست . دست دولتمردان ما درد نکنه تدبیر به خرج دادند.عدالت عدالت عدالت واقعاً شاهد آن هستیم
نا شناس 14 بهمن 1392
وای به حال دل مقام معظم رهبری که ملتش را اینگونه تحقیرش میکنن یکی میگه حقمه دیگری میگه حقم را ندادن ایکاش اقای هاشمی الان اظهار نظر میکرد که سبد کالا گداپروری نیست؟
بدبخت فلک زده 14 بهمن 1392
اونایی که نه کارگرن نه پول دارن چی؟ ما فقط رای میتونیم بدیم نه؟ واقعا متاسفم با این ناقص کاریهاتون

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.